Hogyan kell elkezdeni a zöld ital fogyasztását?


 Zöld por nagy és kis dobozban, nagy és kis pH csepp, és a pH csoda könyvek


1. Nincs semmi komplikált a kezdésben, csak a fokozatosságra érdemes odafigyelni.


2. A lúgosító zöld ital elkészítése a következő egyszerű lépésekből áll:
 

Először is egy InnerLight keverőflakonba vagy más üvegbe tegyünk 1 liter tiszta vizet
Azután a kék üvegcséből cseppentsünk 10-12 csepp lúgosító Prime pH-t az 1 liter vízbe
Ezt követően tegyünk az 1 liter „cseppes vízbe” 1-2 adagolókanál zöld port (ízlés szerint)
Ha jobban ízlik, belecsavarhatjuk fél citrom vagy lime levét (édesítőt NE tegyünk bele!)
Végül az egészet jól össze kell rázni, illetve minden beleivás előtt ismételten fel kell rázni
Miközben elkezdjük inni a zöld löttyöt, olvasgassuk az alábbi két könyvet
A fogyásról szóló könyv egy részletes edzéstervet is tartalmaz, ami nagyon hasznos

 

3. Először igyunk 1/2 litert a nap folyamán pár napig (½ liter vízbe 6 csepp oxigéncsepp és fél adagolókanál zöldség por). Majd pár napon át 1 litert a nap folyamán (1 liter vízbe 12 csepp és egy adagolókanál por). Majd pár napon át 1,5 litert a nap folyamán (1,5 liter vízbe 18 csepp és másfél adagolókanál por).

4. Elkészítés után kb. 3-4 órán belül meg kell inni az elkészített mennyiséget (szabály, hogy ne hagyjuk tovább állni). Ne melegítsük, és ne is hűtsük le nagyon a zöld italt, mert akkor a szervezettől energiát vesz el a megfelelő hőmérséklet beállítása. Ne tegyünk édesítőszert a zöld italba! Semmilyet (mézet se)! Citrom vagy lime leve használható (ezek a citrusfélék kellemes savanykás ízt adnak az italnak, és lúgosítanak).


5. Állati fehérje (tej, sajt, hús, hal, tojás) fogyasztása után minimum 1 órán belül ne igyünk belőle, de evés előtt 15 perccel is akár még ihatunk (mert gyorsan felszívódik), csak utána ne.


6. Ha többet kívánunk inni rögtön az első napokban, akkor ne fogjuk vissza magunkat, ihatunk 2-3 litert is. A fokozatosság betartása csak azért fontos (lásd 3. pont), hogy ne legyenek kellemetlen méregtelenítési tüneteink, mint amilyen az állandó hasmenés, az erős álmosság vagy megfázásszerű tünetek. Ha ilyet nem tapasztalunk, sőt egyenesen szomjazunk több zöld italra, akkor próbáljuk meg gyorsabban emelni a napi adagot.


7. Végül jussunk el oda, hogy 20 testsúlykilogrammonként napi 1 litert iszunk (60 kg-nál 3 liter). Ez lehet, hogy heteket is igénybe vesz, de lehet, hogy a 4. napon már ott vagyunk ennél a mennyiségnél.


8. Az étkezésünkben próbáljuk fokozni a lúgosító ételek arányát az
ITT letölthető táblázat szerint, és lehetőség szerint próbáljuk kerülni a nagyon savasító ételeket.


(Legutóbbi eredmény: egy túlsúlyos fiatal hölgy 60 nap alatt 116 kg-ról lefogyott 99 kg-ra orvosi kontroll mellett.)